دستگاه وکیوم مردانه همراه ، یک دستگاه کمک توانبخشی مخصوص اقایان می باشد که در درمان ناتوانی های جنسی مورد استفاده قرار می گیرد .

وکیوم مردانه همراه در درمان بیماری هایی از قبیل زود انزالی ، عدم نعوظ و یا کوچک بودن آلت در آقایان مفید فایده خواهد بود .

دستگاه وکیوم مردانه دارای انواع گوناگونی می باشد . این دستگاه کمک توانبخشی جنسی مخصوص اقایان در مدل های ایرانی و خارجی در بازار موجود می باشد .

مدل های خارجی از قیمت و کیفیت بهتری نسبت به مدل های داخلی برخوردار می باشند ولی در نهایت ، کاری که انجام می دهند شبیه به هم می باشد .

از مزایای مدل های ایرانی وکیوم همراه مردانه نسبت به مدل های خارجی ، قیمت مناسب و وجود قطعات یدکی آن در صورت خرابی و یا شکستگی می باشد .

شما اگر یک وکیوم مردانه همراه ایرانی داشته باشید و پس ازاستفاده از ان با مشکل پارگی حلقه سیلیکونی ، شکستگی کاپ شیشه ای و یا عدم مکش پمپ دستگاه وکیوم مردانه مواجه شوید می توانید با ما تماس گرفته و قطعات آن را به آسانی تهیه کنید .

سعی ما بر آن است تا با تهیه و ارائه محصولات درمانی و کمک توانبخشی جنسی مخصوص آقایان دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران ، در جهت درمان مشکل ناتوانی جنسی اقایان ، رفع مسائل و مشکلات  زناشوئی به وجود آمده به خاطرمشکل ناتوانی جنسی در مردان که می تواند روابط  زناشوئی بین زن و مرد را به مخاطره انداخته و باعث فروپاشی نظام خانواده شود ، گام برداریم .

روش تاثیرگذاری بیشتر وکیوم مردانه

شما می توانید برای نتیجه گیری بهتر و سریعتر از دستگاه وکیوم مردانه از روغن های حجم دهنده زالو و خراطین استفاده نمایید . بر روی این محصول طریقه استفاده و همچنین ارم سیب سلامت درج شده است . برای اطلاعات بیشتر می توانید ار بروشور داخل جعبه استفاده نمایید این محصول شامل ۱۵ میلی گرم روغن خالص خراطین حاوی ویتامین ای می باشد که استفاده هزمان این دو محصول با هم باعث رفع زود انزالی و افزایش سایز می شود.

روغن زالو و خراطین برای افزایش حجم ، سفت کننده و حالت دهنده سینه ، باسن ، گونه و لب ها ، افزایش سایز و قطر آلت تناسلی آقایان ، ایجاد نعوظ قوی تر و افزایش لذت جنسی مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین اگر می خواهید که هنگام استفاده از دستگاه وکیوم بیشترین تاثیرگذاری را بگیرید حتما پیشنهاد می کنیم قبل از عمل بادکش کردن از این روغن استفاده نمایید .

دستگاه وکیوم مردانه چیست و چگونه کار میکند ؟

وکیوم مردانه شامل یک سیلندر اکریلیک با یک پمپ است که مستقیما به انتهای آلت تناسلی وصل میشود. آلت مرد درون فنجان (محفظه شیشه ای) قرار میگیرد و با ایجاد و انقباض خلاء توسط پمپ، جریان خون در الت تناسلی افزایش میابد. سپس حلقه فشاری در انتهای آلت قرار می گیرد و از خروج خون جلوگیری بعمل میاورد. و در نتیجه الت بزرگتر و حجیم شده و سفت خواهد شد. پس از برداشتن محفظه شیشه ای نیز این حالت حفظ خواهد شد. این حالت را می توان برای مدت حداکثر ۳۰ تا ۴۰ دقیقه نگه داشت و هر چند بار که بیمار نیاز داشته باشد میتواند آنرا تکرار نماید.

استفاده از دستگاه وکیوم از بهترین راههای درمان ناتوانی جنسی مردان در مقایسه با انواع داروها، هورمونها و جراحی می باشد. نگران نحوه استفاده از دستگاه وکیوم نباشید! در انتهای همین مطلب میتوانید ویدیوی آموزشی را مشاهده کنید.

نعوظی که توسط دستگاه وکیوم ایجاد میشود همانند نعوظ طبیعی است . در طراحی این وسیله از مکانیسم طبیعی بدن تقلید شده  و در طولانی مدت میتواند منجر به درمان دائمی اختلال نعوظ شود و عوارض جانبی هم ندارد.

مطالعات نشان می دهد که حدود ۵۰ تا ۸۰ درصد مردان با نتایج حاصله از دستگاه وکیوم VCD راضی هستند. همانطور که با هر روش دیگر درمان اختلال نعوظ (ED)، میزان رضایتمندی ممکن است با گذشت زمان کاهش یابد.

چه کسانی باید از دستگاه وکیوم استفاده کنند؟

دستگاه های وکیوم مردانه ایمن و مطمعن هستند و می توانند توسط بیماران مبتلا به  اختلال نعوظ ED در بسیاری از شرایط مورد استفاده قرار گیرند، از جمله:

جریان خون ضعیف به آلت تناسلی

    دیابت

    جراحی سرطان پروستات یا روده بزرگ

    جراحی و آسیب های وارده به لگن

   درمان دیالیز

    اشعه درمانی

    بیماریهای عروقی

     صدمات نخاعی

    مسائل روانشناختی مانند اضطراب یا افسردگی و…

دستگاه وکیوم نباید توسط مردانی استفاده شود که ممکن است اختلال خونریزی مادرزادی یا اختلالاتی که به شرایطی به نام پرایپیسم منجر می شود . نمونه هایی از آنمی کم خونی سلول های خونی، برخی از انواع لوسمی و سایر شرایط خون است.

دستگاه وکیوم  ممکن است برای استفاده در مردان چاق دشوار باشد به علت بافت چربی در شکم و کمر. این افراد بهتر است قبل از استفاده یک مهر و موم خوب در برابر پوست شکم ایجاد کنند.

برای مردان که جراحی پروستات داشته اند، رژیم استفاده از دستگاه وکیوم توصیه می شود – چهار یا پنج بار در روز – برای کمک به افزایش جریان خون به آلت تناسلی. ممکن است چند ماه طول بکشد تا به نتیجه رضایتبخش دست یابند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروتکل با متخصص ارولوژیک خود صحبت کنید.

سوالات متداول برخی از مشتریان قبل از خرید

دستگاه وکیوم الت دقیقا چه کاری را انجام میدهد؟

در شرایط فشار خلاء، سلول های اسفنجی گسترش می یابند، سرعت گردش خون آلت تناسلی را افزایش می دهد، ورید را افزایش می دهد، حجم خون را افزایش می دهد تا طول و قطر آلت تناسلی را افزایش دهد.

طول محفظه شیشه ای و قطر حلقه ها چقدر است؟

قطر سه ضلعی حلقه به ترتیب ۰٫۹۸ اینچ، ۱٫۱۸ اینچ و ۱٫۳۸ اینچ و طول فنجان پمپ حدود ۸٫۲ اینچ است.

چقدر میتواند طول الت تناسلی را افزایش دهد ؟ مثلا تا ۷ سانتی متر ؟

این دستگاه برای درمان نعوظ کمک میکند و میتواند زود انزالی را به تعوق بیاندازد. اثر فیزیوتراپی ندارد.

متاسفانه سایتهای سود جو با تبلیغات دروغین دستگاه وکیوم مردانه را به عنوان بزرگ کننده الت به فروش میرسانند. توصیه میکنیم فقط از داروخانه آنلاین مورد اعتماد که خدمات پس از فروش داشته باشند خرید کنید.

آیا بدون کاندوم میشود از این دستگاه استفاده کرد؟

بله شما میتوانید با کاندوم یا بدون آن از دستگاه وکیوم استفاده کنید.

من بیماری آرتریت دارم و برای کار با این دستگاه هماهنگی دست نمیتونم داشته باشم چیکار کنم ؟

مزیت دستگاه وکیوم که ما در داروخانه اینترنتی تینا ارائه میدهیم نسبت به سایر دستگاههای مشابه داشتن باتری است. باتری فقط در نسخه جدید وکیوم مردانه تعبیه شده است و برای بیماران آرتریت استفاده از این وسیله را آسان تر کرده است.

قیمت و هزینه ارسال آن چقدر است و چقدر طول میکشد تا بدستمان برسد؟

قیمت پکیج کامل دستگاه وکیوم مردانه در سایت ما 95000 هزار تومان میباشد و هزینه ارسال رایگان است. ارسال با پیک در تهران حداکثر تا ۴۸ ساعت و با پست پیشتاز برای شهرستانها ۳ تا ۴ روز کاری زمان میبرد.

آیا ارسال شما محرمانه است؟ من با خانواده ام زندگی می کنم و نمی خواهم آنها بدانند که چه چیزی داخل بسته است .

بله، آن ۱۰۰٪ با احتیاط است، لطفا نگران نباشید، ما حفظ حریم خصوصی مشتریان خود را در محرمانه ترین حالت نگه می داریم. 

تلفن تماس و مشاوره : 09038104309