۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

سئو سایت با الگوریتم پاندا

تعریف الگوریتم پاندا چیست:

گوگل در سال های گذشته خلاء بزرگ محتوای مفید را جستجو حس میکرد و شاید دیگر وقت این بود که از یک جستجوگر ساده که فقط به این نگاه میکرد که یک سایت چه تعداد از یک کلمه را بیشتر دارد تا ان را در صفحه اول قرار دهد به یک جستجوگر واقعا حرفه ای وهوشمند تبدیل شود در این زمان الگوریتم پاندا که شاید موفق ترین الگوریتم گوگل پاندا بوده است پا به میان گذاشت شاید در ابتدا مشکلات در این الگوریتم وجود داشت اما به مروز زمان سایت های بی کیفیت و بدون محتوا و اسپمر به فراموشی سپرده شدند البته هر الگوریتم درصد خطای دارد اما نسبت به سال های گذشته کیفیت مطالب در صفحات اول خیلی مناسب شده است از سئو یک زمانی شاید مطالب که کلمات کلیدی مزرعه وار در ان وجود داشت رتبه خوبی میگرفت اما یادش بخیر.خوب الگوریتم پاندا چه نکات از محتوا را مورد بررسی قرار داد ایا حجم کلمات کلیدی نباید دیگر استفاده شود ایا کپی مطالب بدون منبع جریمه ای ندارد ایا مطالب کوتاه و بی کیفیت رتبه خوبی میاورد مقاله شما میتواند قابل اعتماد باشد مقاله مورد نظر مرتبط با سایت است و تخصصی است چه درصدی از مطالب تکراریست اگر مطالب 20 درصد تکراری باشد بازهم سایت جریمه میشود این مقاله خطایی املایی و نگارشی دارد این مقاله بی طرف است یا فقط برای تبلیغ سایتی خاص است به چه اندازه کیفیت محتوا کنترل شده است کلمات کلیدی بیش از حد باعث ایندکس نشدن مطلب میشود یا اسپمر بودن ضریب ماندگاری یا زمان ماندن در یک مطلب چقدر است میزان بازدید یک مطلب چگونه است ما به موراد مختلف با توضیح اشاره میکنیم:

ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۵۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
admin

الگوریتم گوگل چیست

الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی و سئو در گوگل مورد استفاده قرار می گیرد.الگوریتم های گوگل شامل معادلات گوناگون و متفاوت و تابع است که برای کاربر نمایش داده شود. خزنده موتور های جستجو همه اطلاعات و داده ها را گرد آوری کرده و ذخیره و نگهداری می نماید. در حقیقت اگوریتم ها به شکل ریاضی می باشند که محتویات و اطلاعات توسط آنها طبقه بندی می شود تا زمانی که به این داده ها کاربر احتیاج داشته باشد .

ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۴۷ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
admin

مدیریت محتوای وب

سامانه مدیریت محتوا (به انگلیسی: Content management system)، یک برنامه رایانه‌ای است که امکان انتشار، ویرایش و مدیریت محتوا، سازماندهی، حذف و همچنین نگهداری از طریق یک رابط مرکزی فراهم می‌کند. یک سیستم مدیریت محتوا از دو عنصر تشکیل شده است:


نرم‌افزار مدیریت محتوا (CMS) که به مدیر محتوا یا نویسنده، که ممکن است دانش لازم در مورد زبان نشانه گزاری (HTML) را نداشته باشد، اجازه می‌دهد تا ایجاد، ویرایش و حذف محتوای یک وب سایت را بدون نیاز به تخصص یک وب‌مستر، مدیریت کند.

نرم‌افزار تحویل محتوا (CDA) که با تفسیر و استفاده از آن اطلاعات وب‌گاه را بروز رسانی می‌کند.

ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۴۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
admin

انواع خدمات میزبانی وب


تعدادی سرور در یک مرکز داده

وب سایت‌ها از مجموعه‌ای از فایلهای مختلف مانند تصاویر، متون و فایلهای برنامه‌نویسی شده به زبانهای مختلف و سایر اسناد مربوطه تشکیل می‌شود که به منظوری خاص به شکلی با هم مرتبط شده‌اند. هر شخصی که نرم‌افزارهای لازم و دسترسی به این فایلها را داشته باشد امکان بازدید از این سایت را دارد. حال برای اینکه همه مردم امکان دسترسی به فایلها را داشته باشند نیاز است تا فایلها در کامپیوتری قرار گیرند که همواره به اینترنت پرسرعت متصل است به این کامپیوترها «سرویس دهنده» یا «سرور» می‌گویند.


اما این سرورها باید امکانات دیگری نیز داشته باشد از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۲۵ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
admin

Web Hosting یا میزبانی وب چیست ؟

میزبانی وب مفهومی است که وقتی می خواهید وب سایتتان بر روی اینترنت برای همه قابل دیدن باشد به آن نیاز دارید. به زبان ساده ، وب سایت شما باید روی یک سرور میزبان قرار گیرد. یک راهش این است که کامپیوتر خودتان را به صورت یک سرور راه اندازی کنید ، اما اگر قصدتان جلب ترافیک یا "بازدید کننده" زیاد برای سایت تان است ، این کار زیاد عاقلانه به نظر نمی رسد. به چند دلیل:

اولا این که وب سایت شما در اینترنت در دسترس باشد لازم است کامپیوتر تان همیشه روشن و به اینترنت متصل باشد ، به محض خاموش شدن کامپیوتر دیگر کسی امکان مشاهده سایت شما را ندارد.

ثانیا اگر با نرم افزار های راه اندازی سرور آشنا نباشید ، این کار می تواند پیچیده باشد. در نتیجه اصلاح اشکالات و خرابی های احتمالی سرور تان - اصطلاحا downtime ها - وقت و انرژی زیادی می خواهد.

ثالثا سرعت اتصال منزل یا دفتر کارتان به اینترنت به احتمال زیاد برای میزبانی سایت تان کافی نیست ، مخصوصا اگر تعداد بینندگان سایت شما زیاد باشد. در بهترین حالت شما از طریق یک مودم کابلی ، یا شاید یک ارتباطT-1 (که در مورد دفاتر کار کوچک بسیار نادر است) به اینترنت متصل شده اید. ]که هر دو ناکافی اند‍[

به همین دلایل تمام شرکت ها ، ارگان ها و حتی افراد شخصی که نیاز به وب سایت دارند برای میزبانی سایت شان به سراغ شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی می روند. در چنین شرکت هایی سرور های آنها غالباً در خارج از ایران و در معروف ترین و مجهزترینDatacenterهای دنیا قرار دارد جایی که به صورت ۲۴ ساعته برق به سرور ها متصل است و اینترنت قطعی ندارد و برای مواقع اضطراری تمهیداتی اندیشیده شده است. در اکثر موارد ، یک سرور میزبان وب فضایHard خود را به فضاهای کوچک تری تقسیم کرده و آن را با هزینه کمتر در اختیار افراد مختلف قرار می دهد در این حالت از چندین سایت تا چند صد سایت از سرور میزبان به صورت مشترک استفاده می کنند. برای سایت های مهم یا با حجم اطلاعات بالا ، سرورهای اختصاصی از نظر امنیتی و پایداری سرویس ها به هیچ وجه قابل مقایسه با سرور های مشترک نیستند. هر سرویس عمومی و اضافی نصب شده روی سرورهای مشترک و هر سایت دیگر روی آن سرور می تواند یک کانال ورودی برای هکرها باشد. همچنین حجم و انبوه درخواست ها روی سرور پایداری و سرعت آن را قطعاً کاهش خواهد داد. از طرف دیگر این نکته که سرورهای میزبان شما در چه مرکز داده ای و در کدام کشور واقع شده و فراهم شدن شرایط امکانات این مرکز داده از نظر پهنای باند ، امکانات امنیتی ، استحکام بنای فیزیکی ، پیش بینی شرایط بحرانی مانند قطعی برق ، آتش سوزی ، زلزله و... تا چه میزان است از شاخص های مهمی برای تصمیم گیری جهت انتخاب یک سرویس دهنده خدمات میزبانی وب است.

وقتی که یک اکانت میزبانی وب هاست مورد نظر خود خریداری می کنید ، به بخشی از یکی از سرور های هاست دسترسی پیدا خواهید کرد. شما یک نام کاربری و یک رمز دریافت کرده که با کمک آن می توانید به اکانت میزبانی خود متصل شوید. وقتی اتصال برقرار شد شما فایل هایتان را به سرور هاست آپ لود می کنید و ... وب سایت شما به همین سادگی برای میلیون ها بازدید کننده قابل دسترسی است!

 

۲۰ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۲۴ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
admin